vill inte vill inte vill inte

Det som inte känns igen blir ett hot.
vill va ett undantag men det ska väl va på vissa sätt.
Vissa har det, jag har det inte.
Jag ska lära mig att slå ifrån mig
så det får ta ett ögonblick i sänder innan allt försvinner.
Även om mindre smakar mer.

Jag är väl inte ful har inga större fel
jag orkar spela med
Jag köpte nytt i går så jag klarar av att stå ut
Det gör mig ingenting
för jag har gjort slut
med det som var förr

Det får vara glömt, det var något som var
För jag har börjat tro att det finns nåt mer
att en sån som jag har någonting att ge
så du kan ha ditt liv, göra vad du vill
jag vill dig inget ont du kan lycka till
Men nu är det  min tur, det har varit några år sen jag känt så



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0