Om helgen som gått

Uuh jag sov längre än jag tänkt, tvättid idag men han slänga in en liten en som hänger på tork nu iaf.
Har gått upp 5 på morgonen i helgen för att jobba så e la inte mer än rätt att jag fick nussat kvar i sängen. Gick bättre än väntat att sticka till jobbet vid den tiden. Va någorlunda seg efter men det fixade 20 min näppen.

I fredas mötte jag upp Bängan och köpte hem "lite" att tugga på. Hon drack cider o jag lättöl eftersom jag skulle upp tidigt o jobba. Mkt mysigt o gott va det!

 
Gottigheter! Men peshikoglassen fick inte plats på bild ^^


Alla gillar väl morötter o dipp!?

Det va liite bökigt att komma upp på lördagen men gud va härligt det va när jag kom ut ur portgången. Så friskt! Men gick bra på jobbet, lite segt mot slutet bara. Cyklade hem o vilade en liten stund så va jag nästan mig själv igen :P Hade tänkt gå på höstskördefesten uppe på fästningen så gjorde mig iordning. Lite svårt nu med vädret va man ska ha på sig såhär års (eller nu för tiden). Men det va vamt o soligt så fick bli min nya väst och shorts med strumbyxor.


Tog med min stora schal som poncho om det skulle bli kyligt


Återanvändning :)

Men när jag väl kom upp till fästningen så kostade det 60 spänn(!) att komma in på borggården o jag hade bara tagit ut 200 kr. Hade mest bara velat se hur det gick för min jobbkompis som gör så fina saker http://fleury-vintage.blogspot.com/. Men där skulle ju va en massa annat kul så det va lite störigt. Jag vände tillbaka istället o stack hem till mor för o titta till hennes katt eftersom hon (inte katten) va i Stockholm över helgen.

På kvällen stack jag o gick på crosstrainern medans jag varvade med att titta på "Mamma Mia" och "Man in black", en salig blandning ihop måste jag tillägga! Sen hem o fick lite sömn innan nästa tidiga morgonpass. Har inga större komentarer på gårdagen. Allt gick bra på jobbet o sen så va jag o Balance ute på balkongen hela eftermiddagen. Vid 19 drog jag på mig gåskorna o gick ner mot strandpromenaden, medans solen gick ner över horisonten. Somnade bums när jag kom hem o så vaknade jag vid 11 idag:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0