Breaking news, ja och nej

Känner både förtjusning och nån sorts känsla av skam. Typ sådär som när man knappt klarar av att fortsätta titta när tex nån på idolauditionen tror sig kunna sjunga men inte kan. Jag skäms så då.  
Men är det några som ska supa i direktsend TV så är det ju Filip o Fredrik. Tycker gott de hade kunnat ta en bit kött från varandras rumpor som tilltugg också...

Nu är det iaf klappat o klart! Jag ska tillsammans med 2 av mina närmaste vänner  (Anna O Bella) åka till London i Oktober! Flyg och hotell är efter omstäniga försök att få ledigt äntligen bokade :))) Inte riktigt fattat det än men det lär väl slå till snart. Känner att det pirrar lite extra i magen när jag tänker på det hihi. Både läskigt, kul, spännande och mysigt. Kommer förmodligen uppleva det lite annorlunda från första gången jag va där. Ska inte gå in på nu hur dåligt mitt minne har blivit men ska bli skoj att skaffa sig nya minnen med de här två goingarna <3

Imon är det dax för jobb igen efter att ha varit ledig sedan i måndags så ska göra mig iordning för att krypa till kojs med kisen min. Tänderna borstade jag direkt efter att jag kom hem från träningen men ska  smörja in mina fossingar efter deras bad och tvätta bort den gula leransiktsmasken.
Det är föresten ett tips om man som jag blir väldigt ätarsugen på kvällen, att borsta tänderna och sen fixa med andra saker under tiden man tittar på tv/surfar/läser. Tuggummi är också ett alternativ. Är jag därimot hungrig så brukar jag slänga in ett ägg i mickron eller ta en bit banan med en kopp te till, det både mättar och får en att bli lite sömnig. Omöjligt att somna med en kurrande mage!

Nu känner jag att jag iaf kommer somna o sova gott. Och Balance har värmt upp kudden för mig ^^ 

Godnatt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0