21 Sep 2011


Kom hem igårkväll vid 22 tiden men istället för att som jag brukar titta på film till sent så borstade jag tänderna och la mig derekt i sängen och forsatte läsa "Grottbjörnens folk" om Ayla. Det är en histora uppdelad i 5 tjocka böcker som jag hittade på 2hand för ett tag sen som jag tänkte jag ska ha som lite kvällsläsning.

Hade varit på Sheshape och gått på crosstrainern i 1 hel timme o sen några maskinövningar på det så jag va ganska så trött så efter jag läst så somnade jag bums. Nåväl, efter att ha busat lite med min nyfunna vänn kattflickan Balance :) Vi har sovit hela natten på var sin sida av sängen men ändå är vi helt sega idag. Måste va vädret.

Tittade precis på Breaking News med Filip O Fredrik, nya favoriten på kanal5play.

Har fortfarande en hel del kläder som jag ska rensa ut ur garderoben för att få plats med nya höstkläder. Är bara så satans seg. Hade det inte varit för att jag har slängt ut allt i hela lägenheten så hade jag sketit i det men jag får ont i magen bara av att se skiten. Kanske lite go musik kan få en på bättre humör. Tror också att jag ska tända lampan så det blir ljusare, kanske man lurar sig själv att det är solen. Blir mkt roligare att fixa o dona då. Men nu ska jag nog ta o göra mig lite brunch till att börja med. Har massa "Trattisar" som jag o mamma va ute o plockade i måndags. Några torkade jag på en plåt i ugnen igår men lämnade en påse i kylskåpet. Blir väl en pytt som vanligt. Med stekt ägg... mmmmm... satan att jag inte har nån vitlök hemma. Ska man ta på på sig för att gå ut och köpa det? Hajen bjuder ju på kaffe när man kommer fram... Neee, det orkar vi inte säger hjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0