Ledig lördag

Äntligen en ledig morgon!
Helt slut efter veckan på FH... Ingen träsmak i röven där inte! Men vi fick iaf tid att sitta en stund och äta tillsammans igår vi som jobbar. Jätte roligt att goa tokiga Kajsa jobbar där också :) Gav både henne och kocken en minutmassage.. Nånting som vi alla skulle behöva lite då och då!

I torsdags va det mysigt att komma ut på stan tillsammans med flickorna <3
Vi tog en kvällsfika på espressohouse o tjoa :) Gallerian firar nämligen 10 år och hade långöppet. Bjöds på cider och snittar (mums) och i butikerna godis (mer mums) och extrapriser.. Hade hela fickan full av godispapper när jag kom hem:P
Fick dock med en klänning från Gina (som också hade långöppet) som får mig att se ut som Frankensteins monsters gamelgamelfaster! Den ska jag lämna tillbaka idag om jag orkar mig ner till stan.

Igår va det skönt att komma hem efter jobbet o istort inte göra nånting. Mamma köpte hem pizza frn Stantons.
Vulle ringde och vi promenerade en sväng. Riktigt glad att träffa honom igen, har inte hunnit eller blivit av. Köpte glass och snickers på Willys eftersom han tipsa om hur gott de är att blanda ihop men jag råkade äta upp snickersen medans glassen tinade (a)

Sen ringde min gamla balkavaljer Damir :D Han va i närheten och jag gick ut och mötte honom. Såå himla kul att se honom igen. MInns inte när det va sist! Han är ju så go =) Tog med han hem så han fick hälsa på mamma o katten också =)

Skulle egentligen resna bilder på datornnere i källaren eftersom jag vill ha med dem till lägenheten på mina usbminnen men istället började jag prova utklädnader för ikväll. Ska nämligen på Halloweenparty med Bängan och Sanna ^^

Nu ska jag äta frukost och sen in i duschen innan bängan kommer för att prova lucialinnet hon kanske ska låna ikv =) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0