Lunch med sanna

Gaaah jag blir galen.
Jag vet inte var jag ska börja nånstans när det gäller att ta med grejjer till lägenheten!
Men eftersom han som jag ska hyra av kommer lämna mkt kvar så känns det som att jag får plocka in saker lite allt eftersom... Och det ska ju inte vara så farligt eftersom jag inte har långt hem. Viktigaste är väl att få dit typ grejjer som jag kan ha första natten osv liksom. Men gud alla mina kläder o sånt grejs.. vill bara bränna upp allt o köpa nytt typ! Men jag har så himla svårt att skiljas från saker... tänker alltid att det kan va bra att ha.. blää.. Kanske bara ska slänga ner allt i säckar o rensa ut i lägenheten... Först då jag vet vad jag får plats med liksom..

Va på stan o käka lunch med Sanna på ströget denna härligt soliga höstdag. Tog en tacotoast, riktigt god :) Fy vilken kaffekärring jag är! Blev överlycklig för att det ingick kaffe :P Men behövdes dock..
Möte med kuratorn klockan 13 o vi prata längre än vi skulle hehe. Gick mkt bra, kände att jag fick ut mkt nyttigt o fick bra feedback. Mötte upp Sanna igen efteråt och hjälpte henne shoppa kläder till sig o den lilla bullen i ugnen ^^

Bra start på veckan har det varit iaf... Nu ska jag titta på ironman2!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0