Myz me Mauiz o Bumbi

I fredas va jag på kalas hos Bängans lilla syster som redan fyllt 7 år. Köpte ett tält till henne, ett som man kan ha inomhus o hon verkade uppskatta det =) Blev god mat o tårta med härliga bängansläkten :) Åkte sen med hem till Bängan o hennes man till torpet där Anna å Bella väntade. Blev inte kvar så sent etftersom både jag o Bella skulle jobba på stads dan efter.

Ja igår va det enhel del att göra, inte minst på min våning. Va helt slut när jag kom hem. Va så trött o all lust va borta. Så det blev en lördagkväll i sängen. "Somna" med kläderna på strax efter 10, måste det varit. Vakna vid 5 o kunde inte riktigt somna om.

Efter en fullspeckad vecka med jobb på kustis, stads o FH så va det ändå skönt att komma iväg till gbg med Anna idag iaf. Hade inget jag ville shoppa utan skönt att bara gå runt o kolla lite. När klockan va 3 kurrade magen rätt så regält och då satt ju inte en kinabufé fel! Riktigt gott men serverades ju dock inget kaffe som jag trode.

När vi va klara åkte vi till Mauritz place. Han hade varit en så snäll pojk o gjort kycklingsallad till oss.. Fick ju pressa ner lite fast man redan va proppmätt typ! Men de där brödkroketterna skulle jag kunna proppa ner hur många som helst av, mm mm mmm!

Mauiz o Bumbi på midsommar



Så blev det film, mitt på väggen. Bumbi va ju så lycklig över sitt nyköpta sladdlösa tanjentbord haha.
Myste ner oss i soffan o tittade på "Gett him to greek". Så sjuk film hahah men sevärd. Fick mitt kaffe också tillslut. Trevliga gossarn de där två.. så söta mot varran, små gnabbas som ett gift gammalt par:P Riktigt gossigt hade vi det tycker jag ^^

Funderar på att lägga mig o få lite sömn nu. Ska till ett välbehövligt möte hos kuratorn imorrn. Känner att jag behöver det, är rädd för hur lågt jag börjat gå ner i mig nu igen. Idag är jag iaf glad att jag sket i att jag inte orkade men följde med till gbg ändå. Små saker kan få en på bättre tankar. En nyckel in i ljuset för o försöka stänga ute mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0