En energirik dag

Vilken dag! Har haft sån himla go energi, längesen jag kände såhär!

Även om morgonen va grå och disig så kände jag mig rätt pigg när jag vakna. Jag och Anna hade följe till jobbet (städ på stads). Mysigt att gå ner och prata lite :)
Va en heldel att göra idag, bara ankomstrum att göra men trots att jag va tvungen att försvinna en timma till UM så hann jag färdigt mina i tid.

Kändes riktigt bra när jag lämnade UM den här gången, de andra gångerna har varit lite jobbiga. Fick ut mkt nyttigt, jätte skönt. Har tid igen om 2 veckor. Känns långt kvar men kommer nog gå fort.



När jag kom hem kände jag mig inte alls lika trött och matt som jag gjort förut när det varit tufft på jobbet. Vilade en stund och gjorde sen en kopp kaffe. Jag lovade mig själv igår att jag skulle träna på gymmet på mitt andra jobb (spa på kurorten) och efter kaffet kände jag mig riktigt peppad. Förrut har jag inte pallat.
Tog på mig jobbingskorna och sprang hela vägen fram till dörren in till gymmet.
Gjorde över 15x3 upprepningar på varje maskin men slutade inte för att jag va utmattad, utanför att jag tänkte sitta en stund i massagestolen och duscha innan det blev mörkt ute. 30 min i stolen med riktigt god knådning gjorde susen för mina nytränade muskler.

Jag gick upp till behandlingsavdelningen och gick in i rummet med våran floatingtank eftersom där finns en dusch, orkade inte ducsha med hotellgästerna. När jag duschat färdigt och precis fått på mig kläderna hör jag en massa klackar utanför dörren! Väntade en stund tills det blev tyst innan jag gick ut. Minst 10 huvuden vändes mot mig, ett av dem tillhörde en av mina chefer! Och han hade en rundvisning för några konferansgäster. Och så kommer jag där... usch så pinsamt! Hoppas jag inte får nån kallse till hans rum nu =/ Aja jag är på för bra humör för att orka tänka på det nu!

Eftersom jag fortfarande inte va trött så ringde jag Anna som mötte mig vid fontänten och vi gick en runda i skogen. Härligt härligt :)

Nu sitter jag mätt och belåten i sängen efter en tallrik utav mammas goda spagetti och köttfärssås =)
Tittar på en film med Jennifer Lopez som går på kanal 9. "En dag i livet".
Jag önskar att det blir fler dagar som denna för mig framöver!

Nu ska jag möta Vulle som snart är utanför mig! Ska ge han en riktigt stor kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0