Lördagkväll

Snart kommer mamma och Tom hem från köpenhamn. Har inte riktigt hunnit njuta av att ha haft huset för mig själv riktigt men nu är jag äntligen klar med min rensning på mitt rum. Har lyckats få ordning på mina kläder, smycken och små prylar. Känns som nån lyft bort några kilon från mina axlar.

Igår va en riktigt bra dag på kurorten. Kände mig pigg och glad vilket ledde till att jag orkade ge allt på behandlingarna, trots två 80 min Hawaiimassager efter varran. Det ända va att man upprepade gånger önskade att man kunde få vara ute i det underbara vädret men fick iaf en skön promenad på lunchrasten. Gud va det fyller på ny energi bara genom att ta ett par ljupa andetag av frisk höstluft. Kunde inte sluta le när jag gick där i den sprakande naturen=) Så vackert. Att cykla hem under den färgalada kvällshimeln va inte sämre. Trött men belåten så damp jag ner i soffan med 3 rostade mackor och te. Trode att jag skulle komma i säng tidigt den här lördagkvällen. Så fel jag hade!

Vullnet kom förbi med en rakaparat (slö visade det sig) och filmen Salt vid halv 10.
Det tog en heldel tjat innan han lyckades få mig övertygad om att jag skulle raka av honom håret! Men han ville ju ha frisyr också. Tillslut så gick jag med på att dra aparaten över skallen på han om han gjorde resten själv. Jag vet inte om det blev någe bra egentligen men... tur att hans hår växer snabbt!

Eftersom jag fick dåligt samvete över att ha gett Vulle några kommande "bad hair days" så konkade vi upp massagebänken och jag gav honom lite ryggmassage. Och sån gentleman han är så fick jag också en välbehövlig genomgång på rygg och vader. Han är riktigt duktig! Ska försöka få honom att söka till en massagekurs ^^

Sen började vi titta lite på filmen men trots att den va actionfylld och spännande redan från början så orkade vi inte se klart den. Klockan had eju blivit rätt mkt och efter en något mer händelserik kväll än planerat så följde jag honom en bit hem.

Nu ska jag ta ut min äppelpaj ur ugnen! Luktar gott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0