Summan av kardemumman

Gud va härligt det va att va på spa men ändå lite tufft. Körde pilates och hade lite träningsvärk från igår så det kändes enhel del i kroppen under och efter passet! Men sen kom belöningen med varm ångbastu och varma källor :) Vågade tillochmed hoppa ner i kalltunnan! brrr det va kallt men ändå väldigt uppfriskande.
Stannade kvar till stängning... gud va hungrig jag va när jag kom hem! Mamma hade handlat en massa gott pålägg så det blev lide rostebrö :) satt fint.

Undrar vad som kommer hända imorn på FH! Skulle dyka upp runt 8  i ett par bekväma byxor och skor. Ska få gå tillsammans med Jennian. Ska bli riktigt spännande :)

Sen ska jag titta på en lägenhet inne i stan mitt i centrum. En kompis till en kille jag lärde känna lite i sommar ska åka ut och resa i 6 månader och behöver nån som passar hans lägenhet. Hoppas man kommer kunna ställa upp på det... Hade ju vart awzm1 Skulle verkligen behöva komma hemifrån. Ett halvår är rätt lagom att börja med liksom hehe :P

Känner mig på sånt fantastiskt humör :D Hoppas alla dar den här veckan är lika givande som idag och igår varit.

Nu ska jag titta på senaste avsnittet av "LIte sällskap". Äntligen ett dating program som jag orkar se haha :P Filip och Fredrik är ju största anledningen haha, så himla galet tokroliga båda två. Jag gick faktiskt förbi Filip i Stockholm en gång. Typ wooow ;P

Säger godnatt nu till allihop iaf! Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0