Skön hösttisdag

Jag va hos tandlläkaren idag! Inga hål ^^ Har en såndär försäkring också som gör att jag betalar en summa en gång om året så behövde inte betala nånting för besöket heller.

Efter besöket mötte Anna B upp mig och vi satte oss utanför gallerian för att vänta på Nicke B i höstsolen. Mannen pluggar ju numera (Y)
Det blev en snabb lunch på "Blådörren" där de har stans godaste kycklingröra. Egentligen har jag inte smakat på speciellt många kycklingröror i mitt liv men ja.. En halv baguett inkl dricka för 50 spänn är både gott och lagom, för mage och plånbok iaf :)
Drog vidare en sväng till Sanna som inte bara kanelbullar i magen inte :P

Har gjort två goda gärningar idag =)
Hos tandläkaren satt en gammal tant och hostade ganska mkt. Jag frågade om jag skulle se om det gick att be om lite vatten men hon skakade på huvet och sa att hon skulle dricka kaffe sen. Jag såg dock att hon egentligen inte ville vara till besvär. Så jag gick in på toaletten där jag visste att det fanns små muggar och hämtade lite vatten till henne. Hon sken upp och tackade. Det visade sig att hon väntade på sin man, jag som först hade tänkt att hon kanske väntade med att dricka vatten tills hon blivit uppropad.

Efter besöket hos Sanna så hämtade jag min cykel där Nicke B haft sin moppe och där hittade jag en knippe med nyklar. Så jag stack in till polisen och lämnade in dem där innan jag cyklade hem!

Nu har jag druckit kaffe och ska ut på en powerwalk med Anna A. Går nog in på jobbet och gör lite styrkeövningar också! Känns som man har ork till det idag faktiskt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0