Gallerian 10 år


Ja gallerian fyller alltså 10 år den här veckan.. TIO år! Jag va 12 år, då går man i 6an.. Klassen fick flytta in i baracker.. Man gick till sörsehallen o köpte godis eller spelade spel på funplanet med killarna på rasterna..  vi dansade och uppträde på sörsegården o jag blev kär på riktigt för första gången... Tror att man fick börja gå på ungdomsdiscot Högtryck också.. fan jag hatar att jag aldrig skrivit dagbok! Fast det gjorde jag iförsig lite på Lunarstorm men de inläggen finns ju inte mer =( Jag vet inte riktigt när hur o var allting som hände då som nått mig är idag liksom.. Tappat minnen, eller iallafall orden för att beskriva de minnen jag har kvar. Men när man är 12.. då är man ganska stor.. ett år innan man klassas som tonåring. Och en sak som är säker är att det hinner hända/förändras och utvecklas mkt i och runtomkring en på 10 år.
Vill inte låta dyster.. men jag hatar att vara äldre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0