Asia Spa med Lulle

Nu ska jag strax iväg med Lullebulle till Asia Spa för att träna och ligga lite i varma källorna! Hon haffade mig när jag va påväg för att träna på kurorten och gick förbi hennes balkong. Hon har blivit medlem där nu och undrade om jag ville följa med henne dit ikväll. Klart man ställer upp :P


Fikan på Mignon med Folketshus chef gick jätte bra! Ska dit imorgon vid 8 och börja gå brevid! Wiiee! Träffade Emelie (råttan) som jobbade idag. Störde henne en stund när hon gjorde curryrröra och fick pratat en stund om hur snabbt tiden går!

Gick en sväng på stan för att titta på höstskor. Finns enhel del snygga skor på rean nu, för att inte tala om festskor! Men det va bruna skor jag skulle ha inget annat och tillslut hittade jag ett fint par på H&M. Köpte också den bruna skinnjackan som jag gått och funderat på länge. Tillsammans med skorna blir de "a perfect match" :D

Dags att bege sig! Ska bli kul och mysigt hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0