15 okt

Åhh så skönt att vakna när kroppen själv kände för det! Är ledig idag och segar fortfarande runt i "pyjamasen"

Mammas mans son är här nu på besök från London och ska stanna över helgen. Ikväll kommer även syrran hit från Malmö så vi ska ut allihop och käka gott på "Johns Place" nere i Apelviken. Trode inte de hade öppet vid den här tiden men tydligen :)

Ska bli mysigt att träffa syrran igen. Hoppas vi får tillräckligt med tid tillsammans, är ju nyfiken på vad hon gör, vad hon tänker osv. ag jobbar ju dock på Spa hela helgen..

Har varit på Folketshus och testat på hur det kan se ut att jobba där. Har fått en klarare syn på vad som pågår i huset, lite histora osv. Jag kommer få vara lite "alltiallo"och hjälpa till med det som behövs. Mest blir det väl att duka och duka av och stå i köket. Blir nog ett ganska bra extrajobb. Och nu när jag snart flyttar in i lägenheten så blir det ju närmare och lättare att snabbt komma in om de vill ha hjälp på kort varsel. Närmare städ på stads blir det ju också :)

Har inte riktigt landat i att jag ska flytta in i lägenheten redan om 2 veckor typ. Hoppas jag fattar snart haha.
Ska sticka ner till stan snabbt en sväng och in på FH så att de har mina kontouppgifter. Har valt att de sätter in lön för de här två dagarna jag varit där+ de andra som kommer att komma på nästa månadslön. Känns som att det kanske behövs mer pengar då eftersom jag kommer lägga ut nästan 5 dubbla i hyra än jag gör nu!

Men nu ska jag äta lite lunch. Låter som mina vårrullar stekt klart. Gett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0