Äta här eller i påsen?

Har precis sagt hejdå till mamma och Tom som kom hit för att titta hur jag har det och på lite fika =)
Ska snart iväg till Folketshus och jobba... Jazzkväll ska det tydligen vara. Ingen aning när jag kommer därifrån men tänka lägga mig o vila lite en snabbis.

I onsdags efter jobb på FH så va jag på afterwork med några från behandlingsavdelningen på kustis..
Popgquizen med Geta gick väl inte speciellt bra men kul va det iaf! Kul att tjöta med tanterna :P
Vi va några som stannade till stängning och gick vidare till "Stolar & björnar". Helt sjukt att jag nästan bara behövde gå runt hörnet så va jag hemma! Sjukt gött att krypa ner i sängen. Skulle bara bli 2-3 cider men blev ju bjuden på både romocola och jäger där på slutet :P Mådde ändå förvånadsvärt bra igår när jag vakna!

Jag och Änapäna styrde bilen mot staden med de goa gubbarna igår eftermiddag.
Hade inte alls nånting jag planerade på att köpa men kom hem med bla 3 par skor, en schal och några armband! Varför är det alltid så... att när man inte tänkt köpa nått så hittar man och tvärtom!
Kekade på Subway innan vi lämnade staden.. mmm mmm mmmm gettans!

Huu påtal om.. köpte en jävla massa godis också efter att vi kommit hem.. Va inte derekt meningen att det skulle bli över ett kg men.. Nu står ju påsen där och när jag tittar i den hittar jag ju inte alls nått kul, trots att jag bara tog saker som jag vet att jag tycker om. Tur att det blir lite folk här imorgon som kan hjälpa mig tömma den ;P Ska nämligen ha lite födelsedagsfirande för Anna här då! Skoj skoj!

Nu ska jag lägga mig och blunda några minuter...

Ha en rolig fredaskväll allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0