Morsdag

Jordgubbspaj med vit choklad och pytad med chokladhjärtan och silverkulor

 

Medans Vanessa fixade maten (laxburgare) och bakade en supergod jordgubbspaj med vit choklad så masserade jag mamma. Rikitgt bortskämd morsa jag har!

Käkat fisk i olika varianter varje dag haha så kanske jag snart inte behöver bekymra mig om att fixa ögonoperationen jag funderat över. Det sägs ju att mkt fisk är bra för synen :P

 

Har jobbat mycket i veckan på stads. Jag börjar känna mig säker på min städning och detär ju speciellt kul när chefen talar om att rummen ser bra ut :) I går jobbade jag och syrran ihop också vilken kändes mkt kul! Tror hon kommer passa jätte bra, hon är så duktig! Lär bli ett gött gäng att jobba med i sommar =)
Skrev föresten upp mig på att följa med på hemlig utflykt på söndag som de ska ha för personalen men är fortfarande osäker på hur det blir. Emma ska ha lite firande i fbg på lördagen och blir det sent där så vet jag inte om jag lämnar återbud eftersom utflykten är från morgon till sen kväll. Och då får vi även se om jag istäället är med och hjälper Bängan med att ha barnkalas lr inte. Indian tema ska det va. Låter skit kul, jag vill inte missa tillfällen att få leka haha jag som har sån åldersnojja. Svåra val att göra kommande helg alltså hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0