Jävla terroristmoln!

"Askmoln hotar danskt luftrum och det är risk för flygrestriktioner i Danmark i morgon och på onsdag,
bedömer danska vädertjänsten DMI."

Faan!
Jag är ju sånära Barcelona nu! Hatar att det ska va krångel.. jag kommer lyckas krångla till det tillräckligt!


Hmm ne men okej posetiva tankar.. men vi talar om mig nu och mitt virriga jag som ska åka flyg själv. Kommer inte kunna pussta ut förrän jag ser Kotten möta mig på flygplatsen där borta.

Idag ska allt planeras och packas. Och jag är helt seg och vet inte vart jag ska börja.. osså måste jag hålla koll på det där jävkla askmolnfan.. tänk om det va just så enkelt att bara fånga in det i en ask med hänglås.

Nä nu får jag sätta igång! Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0