Packad och klar sa fru Nervvrak!

Nu har jag packat färdigt och precis checkat in min biljett. Nu finns det ingen återvändo (askmolnet över danmark va blott en fis)
Jag är helt skakis och jag kallsvettas och mår illa. Fy fan.

I mitt handbagage:
Pass
Plånbok
E-ticket biljett
Glasögon och solglasögon
Barcelona reseguide
Anteckningsblock

Min resväska:

Några shorts
Tjocka och tunna leggins
Ett par linnen och t-shirts
3 klänningar
2 par skor
Underkläder så det räcker och blir över
En bikini
Tripp-trapp-trull väskor (3 väskor i olika size)
Några skärp (om jag skulle få för mig att använda det där nere)
En nisse (necessär) med hår/kroppsvård, smycken och annat krimskrams
Godis och grillkrydda till Frida

Har fått med det viktigaste, vad jag tänkt ha med och lite till så det får räcka. Känns som mkt onödigt men jaja.. 20 kg får det väga så jag får plats med en hel del kilo till plus att jag lär bli av med lite när jag överlämnat godiset och grillkryddan :P

Skönt att kunna checka in genom nätet.. och få välja sittplats dessutom!
Jag valde 18A (fönsterplats)... 18 är mitt turnummer så jag borde väl vara rätt safe?

Går upp vid 7 imon bitti eftersom tåget till Kastrup går 8.03 från stationen och jag ska vara framme 10.47
Flyget ska lyfta 14.20 så jag har ju en del tid i köpenhamn men det gör inte så mycket.
Ska landa i Barcelona 17.05.. skönt att slippa flyga länge.

huaa.. blandade känslor nu alltså, minst sagt! Tiden har gått så sjukt fort! Vid den här tiden imon sitter jag liksom nånstans tillsammans med Frida i Barcelona! Crazy dude! :D
Hon kommer och möter mig på flygplatsen.. helt underbart att få peta på henne igen!!

Nu ska jag ta en macka för all den här nervositeten verkar skakat bort en massa energi! Får väl slänga ihop nått att ta med och käka på tåget och flygplatsen me.

Men ja... Vi ses i Barcelona!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0