Zappar

Jag sitter nu i soffan framför tv (och datorn som jag flyttat in i vardagsrummet) och gottar mig med lite våfflor som jag gör här på plats hehe. Har lingonsylt och vaniljglass på och det är verkligen jätte gott!

Den här fredagen har bara rullat på.
Började med att jag fick hjälp av Lulle att ta hand om plast och tidningar. Det va en hel del så det hoppas jag mamma blir glad att själv slippa slänga det på återvinningstationen.

Var tvungen att komma ut en stund i friska luften efter som jag har hållt mig innomhus hela veckan. Det regnade ju endel men det va skönt att röra på sig. Fick köpt en ny nosplupp eftersom jag snytit bort min andra hehe..
Tog och svängde in för att hälsa på Bängan innan jag gick och handlade grejjer som mamma och Tom lär vilja ha när de kommer hem på söndag. Eftersom jag jobbar hela helgen så passade jag på att handla allt idag.
Sen har jag tvättat, strykigt och vikt ihop kläder. Får inte glömma att jag fick vattnat blommorna också. Så jag förtjänar en stunds degande i soffan, don't you think?

Tycker inte jag hittar nått kul att titta på tv så jag tror jag ska leta upp en film eller så kanske jag ser nått roligt på nån sida. Annars lär det bli Discovery chanel, i all ära :)

Trevlig helg allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0