Efter regn kommer solsken

Mina vädergudar verkar ha tagit semester! Ska man behöva frysa sig egenom natten och sätta igång elementen i Juni!? Det regnar ju satan så borde det iallafall inte vara varmt?

I fredags spenderade jag hela eftermiddagen såhär!

Inte den mest smickrade bilden på mina stödpelare men de är nått av det finaste jag har


Igår kom Anna och Bängan hit på lite kaffe, kaka, glass och melon. Jag visade mig inte derekt från min bästa sida. Det är inte lätt för dem, jag vet inte heller hur jag ska hantera mig och alla känslor. Men de fanns där för mig ändå och det är det som räknas<3

Tog mig en lång varm härlig dusch nu iallafall. Skrubbat mig från topp till tå så min nya fina bränna är väl snart ett minne blått men det gör mig faktikst inte så mkt. Det kommer nya tillfällen att förbättra den i min trädgård eller på stranden. Det har varit dags för årets första dopp länge nu ju! Men efter regn kommer solsken och jag tänker lita på det!

Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0