Sen du försvann

Jag har din smak i min mun
och hör din röst som viskar ömt
Jag hittar saker som du har glömt
Jag är ett vrak av den jag en gång var
För inte ett enda litet hårstrå av dig har blivit kvar
Sen du försvann, vilket jag inte riktigt förstod
Har jag gråtit en flod
Och jag har tappat allt mitt mod

Du lärde mig att slå ifrån mig
att ta dagen som den kom
Du va jämt så posetiv
som ett leende med kniv
Nu sitter jag fast i en undervattensström
som drar mig ner i en plågsam dröm
Fastän hjärtat blöder och kroppen inte orkar mer
Är det inget som jag råder över
Det är bara nått som sker
Jag lärde dig att gå ifrån mig
när det va dig jag tyckte om
Är jag den enda som ser
att sommaren inte ler?
Sen du försvann har jag börjat att förstå
varför himlen gråter så
Och jag kan bara titta på

Fast jag vet att det finns dem som har det värre
att dem borde bara färre
Vill jag att min herre skulle ta mig hem till dig
Ibland så känns det som om
någon programmerat om dem
saker som jag älskat en gång
Sen du försvann får jag inte någon ro
Jag har tappat all min tro
Och förlåt mig nu
det kan bara du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0