Mor och döttrar på roadtrip i Halland

Har haft en hel mysig dag idag! Trode det skulle bli jobbiggt eftersom jag inte kunnat sova ordentligt.

Var vaken sedan klockan 5 och gick up 6 i morse för jag orkade inte ligga kvar. Tog en kopp kaffe och sen gick jag ut. Det va jätte fint och ganska skönt i solen. Gick till min gamla skola som jag gick i från F-9 klass. Satte mig på stora stenen där det en gång satt en gammal rutschkanan som jag brukade leka massa lekar på. Satt och mindes lite suddiga minnen från den tiden.
Sen gick jag vidare till "hundklubben". Daggen i gräset blänkte så fint i solen.
Plötsligt så hoppade ett rådjur ut ur skogen över "ängen" och in i snåren på andra sidan! Häftigt!
La mig på en bänk och blundade. När klockan va 8 började jag gå hemmåt.

Vid 10 satt jag, syrran och mamma påväg mot söta Laholm!
Jätte fin och mysig liten sago stad =) Och vägen dit är fantastiskt vacker!

Påväg in mot lilla centrum av Laholm

Jätte god lokalproducerad glass

Mamma köpte en jätte fin tavla till vardagsrummet

Fyndade en hel del (mamma fyndar dyrt), åt glass och lunchade på torget.


Sen åkte vi till Halmstad och hälsade på hos Fribergarna och satt och fika ett tag i trädgården.

Innan vi begav oss hem så tog vi oss en god bupmiddag med sjukt god hamburgare (mamma tog fish'n chips). Hade verkligen tur med ädret hela dagen men sen blev det ruggigt kallt! Men mat i magen värmde ganska gott :)

Är jag och dem släk?

Nu är man helt slut efter en sån här mysig dag och ska sova gott hoppas jag! Jobba imon! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0