Svenska jordgubbar

Perfekt kitering väder

Jag, Anna, Tess och Emelie försökte oss på Apelviken idag men det blåste så sjukt mycket! Det gillade iförsig kitesurfarn. Det såg riktigt häftigt ut att åka runt sådär i vattnet:D Är ganska så sugen på att testa surfing, man är ju faktiskt varbergare!
Men det gick inte att ligga och sola på stranden så vi stack hem till mig istället och la oss på altanen. Lulle kom också förbi en stund för att tjötade lite.


Lulle vet hur man hjular :P

Medans alla låg och pressade (jag har så svårt att bara ligga) så målade jag lite på min tatuering som jag hoppas få nålat fast på mig en dag. Det ska bli en drake och en tiger som "fightar". Enligt kinesisk mytologi så handlar det om balans och det är precis det jag behöver. Jag är så jävla kluven. Men eftersom jag inte är så förtjust i den kinesiska drakstilen så målar jag en mer fantasydrake. Frågan är var man ska placera den. Älskar ju drakvingar och tänkte måla så att dem är utfällda. Har kommit fram till att ryggen blir bäst men är det snyggast nere i svanken eller mellan skulderbladen tro? Så svårt =/

Måla i solen

Lyxfika i solen

Sen käkade vi Svenska jorgubbar!! Så gott! Fast vi hade bara matlagningsgrädde till och det va inte så gott så jag åt utan.
När vi satt där och precis mumsat färdigt så kom Bella och Bängan, rätt gött sletna efter en dag på jobbet. Vilken tur att jag inte hade snoppat (lol) alla jordgubbar!
Mamma tyckte nog det va rätt skoj att ha alla tjejer här hemma:P Tyckte jag iallafall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0