Inte bara jobbiga moln idag

Ingen sömn på 4 dygnt, Ghaaa jag är en zoombie!
Ser ut som en iallafall. Axlarna uppe i öronen, krokig rygg och så hasar jag mig fram medans jag ger ifrån mig en massa smärsama, rysliga stönanden.
Idag gjorde jag delmassage, hawaiimassage, helkroppsmassage och en "Vi tillsammans"
Tre 80 minuters behandlingar på raken.. Puh, inte kontigt att jag ser ut som jag gör nu.

Men den sista behandlingen jag hade var med ett nygift (så sent som igår!) ungt par. De kunde inte slita blicken från varandra och lekte med varandras händer hela tiden. Det va verkligen underbart att se ett par så upp över öronen förälskade i varran. De såg ut som att de visste att de hamnat rätt. Så genuint vackert.
Jag försökte ge dem en så bra behandling jag kunde och det känns nog som jag lyckades lite iallafall för de nästan flög ut som på moln. Fast det va nog rosa moln av kärlek isåfall. Härligt!

Skulle egentligen tittat på balenfolket men alla hade nästan gått förbi när jag kom ifrån jobbet.
Men imon är det utspring så då ska jag titta på glada studenter som studsar lyckligt på flaken och försöka sjunga med i alla dessa studensånger.

Jaja nu ska jag ta en liten bit pizza som mamma lämnat till mig :) Mums, Rembrands med gräddfil och kräftskärtar ifrån Stantons, det är en sjuhelvetes smakupplevelse det! Smaklökarna dansar tango kan man säga ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0