Three blondes are more than two brunettes

Jädrar vilket drag det är på gatan! Antagligen har killen i det blåa huset FF för det är en pojkkör som vrålat Savage gardens Truly mady deeply typ tiotusenfemtioåttå gånger! Funderade på att gå över och applådera eftersom det inte alls lät så pjåkigt men nånstans vid sexhundratjugotredje gången (jag har bra tålamod) så började de bli ganska tjatigt och nu ber jag till gud att jag ska slippa somna in (om det ens är möjligt) till denna sönder målbråtts-ylande slinga! Mina öron får canser!

Har haft det riktigt mysigt tillsammans hemma hos Anna och Bella ikväll. Jo, de är sambos hehe :P
Efter jobbet så stack jag till tjejorna som fixat sketa geo maud till moi :D Smask smask medans vi tittade på fotbollen. Tråkigt att det bara blev 1-1!
Kikade också egenom endel kort som Anna framkallat. Jag skulle också vilja framkalla massa bilder från datorn. Man gör jju inte det längre. Jag skulle nog ta livet av mig om mina digitalbilder som ligger på datorn där nere skulle försvinna. Måste föra över dem på skiva iallafall. Det har stått med på min "att göra" lista länge nu. När de är försvunna så hjälper det inte att säga att man inte hade tid för man kommer ångra att man aldrig tog sig den tiden.

Just det! En klasskompis ifrån SPA kom och fick behandling av mig idag! Jätte kul att se henne, även om jag kände viss avundsjuka på hennes snygga bränna som hon skaffat sig under sin 3 månaders resa i Asien :P
Blev ju lite konstigt att göra behandligen på henne för man ville verka proffsig men ändå avslappnad i hennes sällskap. Hoppas verkligen på en klassåterträff snart igen, det blev så lyckat sist.

Ska sticka ner till stan derekt efter jobbet imon för att kanske få en skymt av vackra balklänningar och håruppsättningar. Hoppas solen lyser på dem när de går ner, skulle va tråkigt om det skulle regna. Baldagen har alltid lyckats ha solen på sin sida så det skulle va tråkigt om den svek den här gången.
Tänker tillbaka på min baldag. Det va nog en av de bästa dagar som jag minns. Den kunde inte börja, ch  inte minst sagt, slutat bättre. Suck.

Men men. Imon kommer mamma och Tom hem från Dubai. Jag tror jag fått iordning på det mesta här i huset. Har inte varit så farligt mkt men man vet aldrig, inget undgår deras blickar.

 

Nu ska jag nachta mig! Hatt hatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0