Smällt bort

Håller på att frosta av frysen. Jäklar va det behövdes!
Ska koka upp lite vatten o ha i en kastrull så går det antagligen snabbare att får bort all is och snö! Man kan knappt se va som finns där inne.
Rätt kul ändå vad det är man hittar. Gammal potatisallad från mammas 50 års fest förra året tex. Vad vi käka för att ta tillvara på allt o ända hade vi massa kvar! Men jag tror jag tar och slänger den där salladen nu. Tar bara massa onödig plats och jag tror inte den är så mumsig längre.

Varför kan det inte va lika lätt att rensa ut och kasta allt gammalt som tar plats i ens liv? Jag har bara proppat in en massa skit och minns knappt vad som är värt att ha kvar längre. Jag borde frosta av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0