"Gör en U-sväng"

Anna va precis här. Vi käkade pizza och kebabrulle. Fy fan vilken skum kebab! Helt tjock och massa fettslamsor som hängde.. Inte ok!

Tittade på Grace Anatomy. Vilket avsnitt! Jag har typ aldrig följt det förrut men jag satt som fastklistrad med blicken och hjärtat dunka jävlar i mig. Vill inte missa nästa avsnitt nu!

Anna fick klämma på mig också. Aldrig känt sån spänning i musklerna förr. Antar att det är allt runt omkring som fått mig att spänna mig.  Har så sjukans ont i vänster axel/nacke. Men vilken omgång hon gav mig! Hon hittade ett riktigt pärlband där i axeln hehe. Gjorde gott men var tvungen att ta en värktablett för jag skulle vilja hugga av mig halva sidan och hela mitt huve. Har varit vaken hela natten också så det är inte så konstigt. Men känner mig lugnare i mig själv idag så jag gör en U-sväng in på bättringsvägen.

Snart dags för sov. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0