Godnatt Lunarstorm

Jahopp. Då va det dags, det som jag trott länge skulle ske. Lunarstorm lägger ner.
Känns tråkigt faktiskt. Det va där jag satt i flera timmar före/i och efter skolan. Skrev flummiga tonårs grejjer på klotterplanket. Alla kontakter jag fick med folk som jag fortfarande känner. Åh denna dagbok. Alla dagboksinlägg och dikter jag skrev. Tänkte logga in på mitt gamla konto för ett tag sen för att spara alla dagboksinlägg men upptäckte då att det avslutats eftersom jag inte vart inloggad på länge. Jag blev riktigt ledsen eftersom det kändes som en stor del av mitt liv bara försvann. Alla tankar och känslor, tonårs förälskelser och olycklig kärlek.
Borde ha skrivit dagbok på riktigt istället. Tänk va fort sånt bara kan raderas sådär. Nu önskar jag iförsig att mkt av det jag tänker och känner nu kunde raderas lika lätt men jag tror ändå det skulle va skönt om jag börjar skriva av mig i nån bok. Men men... jag kommer sakna Bjarne. Buorlorulrllllluuuuh!

Nu ska jag gå och lägga mig. Upp och jobba imon. Hoppas man slipper tångskrubbandet. Har så nedrans ont i nacken, axlarna och mellan skulederbladen så det kan bli jobbigt att stå böjd över badkarskanten.

Natten natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0