"Det är nu allt börjar"


Fick ett sms av mamma när jag höll på och bädda en säng. "Ditt rum ser för jävligt ut, bara så du vet" stog det. Och jag blev förbannad för jag tänkte "Din otacksamma jävel! Här har jag preoriterat allt annat i huset än mitt rum när ni varit borta osv" Det visade sig att de höll på att byta fönster hemma. Så ja, mitt rum ser för jävligt ut! Blir källaren för mig inatt. Jag vill egentligen inte sova själv i källaren. Inte för att jag är mörkrädd eller nått men.. Jag vill inte skriva mer för då skulle det sluta nånstans nere på havets botten.
Idag är det ju studenternas dag! En dag som bara ska innehålla glada miner, skratt och sång!

Va hemma hos Annas pappa som fyllde år och bjöd på hemmabakat och jordgubbstårta. Tittade på när alla studenter åkte förbi på sina guppande flak. Så himla härligt att se alla sjunga och jubla. Rycktes ibland med lite så det kändes att jag va med dem haha. Fick vinkat lite iallafall :) Roligt att de fick sol också! Funderar på att gå en sväng tillsammans med den...

Grattis till er alla studenter där ute! Lycka till mer framtiden, den är eran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0