Dave, Dave! Han expolderade!

Åh va jag älskar The chipmunks. Knatte-knutte den grå är så himla söt.. och sorglig! Undrar om jag har kvar filmen hemma hos mig, hoppas det.

 

Stackars Puzzla va återigen tvungen att tvättas med shampoo och balsam. Hittade nämligen två nya fästingar på henne idag. Så äckliga dom är! Förhoppningsvis funkar produkterna mamma säljer så hon inte är "testkatt" i onödan! Blir inga elaka bilder på en sur stackars katt som ser ut att ha tappat pälsen utan det får istället bli när hon expoderat!

 

Puzzla skvätte massa vatten på mig så jag blev så rädd att jag kom åt stop knappen:P


Klart man ska ha lite räkor när man varit en så duktig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0