Juli 6, 2010

Idag skulle jag vara ledig första gången sedan i torsdags. Men jag va tvungen att ändå gå upp tidigt för att klockan 8 skulle "Persien-Pelle" komma och fixa i våra fönster, äntligen. Dock jobbigt att inte få nån sovmorgon.
Jag va rätt pigg ändå när jag gick upp halv 8, så kvart över tog jag mig en spring i slingan. Gick jävligt bra den här gången trots att det va längsen sedan sist. Blir bara sån förbannad på att jag måste lyssna på jäkla MIX Mega Boring eftersom jag inte hittar min mp3. Under tiden jag sprang kom knapt 2 låtar, annars va det bara träligt tjöt!

När jag sen va påväg för att handla så ringde min shiiif ÄnaPäna och frågade om jag kunde komma in en stund och jobba några timmar. Efter lite tänkande så kände jag att jag lika gärna kunde ställa upp.
Handlade, käkade lite lunch och bikade iväg till stads. Känns skönt att man kunde hjälpa till!

Nu ligger jag i min säng och är helt slut. Tittar mig omkring och det ser ut som mitt rum exploderat. Måste få ordning här nu, mår så jävla dåligt av att det ser ut såhär. Hittar fan inget. All tvätt som ligger överrallt lär ju egentligen behöva tvättas igen. Blir så less på det. Är ledig imon men kul att städa då=/ Mamma och Tom åker på tors så då har jag ju mer plats att sortera allting utan att det ligger i vägen.
Får se hur jag gör.

Min mage kurrar, tror den vet att grillet snart är klart!
Och sen blir det smaskig Cheescake som jag bakat ihop! Superenkelt recept som jag faktiskt ska skriva upp här så jag har det nånstans=)

Ska bli intressant att se hur mörkt det blir i mitt rum inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0