Skattjakt med pappa

Pappa va här i helgen på besök från Stockholm =) Trevlig överraskning att komma hem till efter en hel dag på jobbet!


I söndags åkte Vanessa Pappa och jag på skattjakt!
Jag har nämligen ett minne från när jag va 4-5 år då vi gömde en ask med små saker i under en sten.
Det mindes pappa också så vi åkte för att se om vi kunde hitta den!
Vi tittade under och lyfte på en massa stenar men tillslut fick vi ge oss. Men tänk va häftigt om den ligger kvar!

Pappa frågade för ett tag sen om det verkligen va slut mellan mig och Martin. Så sa han att han inte ville låta egoistisk men att det va tråkigt för nu kommer jag ju inte och hälsar på honom som jag gjort eftersom jag inte längre åker till Stockholm. Tycker också det är tråkigt. Men att höra det från pappa är ovanligt, han säger ju inte sånt så ofta. Man umgås ju inte så mkt med sin far längre... eller det har man väl aldrig varit så ofta men nu när han bor där uppe så är det ännu mindre chans. Så detta va iallafall en riktigt mysig grejj... Tror jag pappa me tyckte:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0