Jesus gick också på vatten

Vakna i morse av att mamma öppna min dörr och frågade ilsket var hårblåsen var.
Den låg, helt oväntat, i hennes byrålåda...

Igår va det en riiktigt lyckad kväll!
Jag Anna Gabbi och Jannina satt hemma på min altan, drack gott och tjötade för att senare gå till Oscars där det åter va dags för Surf's Up Wednesdayclub Night!

Hur mycket folk som helst nere istan! Inte minst sagt på Oscars. Har varit där 2 onsdagar innan i sommar men det här slog de gångerna med hästlängder...
Musiken va riktigt bra! Dansade och träffade folk och hade verkligen tok kul! :D

Förutom ett glas med rosé som nån snubbe från gbg (rimmar :P) bjussa på blev det bara vatten för min del. Kände verkligen inte att jag behövde nått annat än det. Va redan full av lycka! Tror jag hade kunnat dansa hela natten! Det va nog tur att man fick i sig vatten (här rimmas det på) för jävlar va swätt man va!

Helt tråkigt att Varbergs grogar stänger kl 2. En timma minst till hade ju varit nice...
Men vi fick skjuts hem, fast jag kände hela tiden att jag ville gå så jag bad dem släppa av mig vid "Bästa pizza" och promenerade sedan resten av vägen. Hade jag varit slut så hade jag självklart velat bli buren fram till dörren men jag kände att jag fortfarande va pigg för en walk i friska luften.
För mig är det ett sånt skönt avslut på en lyckad kväll att gå bort från alla ljud och skratten och bara tänka på allt kul man gjort :)


Idag är det regn. Har ju varit så fint och soligt hela veckan så det tycker väl naturen är gött.
Och med det säger jag; Vatten is the shitt helt enkelt ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0