Tredje gången gillt?

Sitter och tittar lite på sidan www.felsms.com. Det är nästan som www.tjuvlyssnat.se fast med folk som skickat ett specielt sms till fel person. Riktigt roligt sätt att slösa bort tiden på.

Jag sitter uppe för att jag är för pigg för att sova. Och jag borde inte vara det med tanke på att jag varit typ vaken två dygn i streck. Kankse jag helt enkelt är för trött för att sova.

Igår va jag dödstrött hela dagen. Sen kom Bängan förbi och kidnappade mig för lite film-mys. Hade nog somnat i soffan om jag inte hade haft en stor Ozzyhund i knät, hehe.
Men när jag la mig i sängen så kunde jag bara inte! Det va helt omöjligt! Tror att jag kan ha slumrat till en stund vid typ 5-6 och sen låg jag halvvaken fram till 9-10 tiden. Minns iallafall att Bängan gick upp då nångång.

Tanken var att jag skulle träna idag och jag kände mig rätt lagom pigg (trots allt) när Bängan släppte av mig hos mig. Tog och lagade till lite käk och sen tänkte jag att jag behövde lägga mig en liten stund innan jag stack iväg. Men jag va så trött så det blev ingen träning, idag heller!
Fick iallafall igång min städning efter ett tag och det visade ju sig vara lönsamt eftersom jag hittade 774 spänn som låg lite här och var. Känder mig allt något rikare än jag var innan jag hittade dem.

Man kan ju tycka att jag är lite dum som sitter här när jag borde ligga i sängen och försöka sova. Problemet är bara att jag har lärt känna igen känslan när jag kommer kunna somna och när jag bara kommer ligga och just försöka. Just nu är det den sistnämda känslan jag känner. Ska ta och borsta tänderna och stänga av datorn och se om jag hittar den där boken jag fick i julklapp. "Konsten att vara snäll".

Godnatt och sov gott. Sömnen är superviktig för att man ska kunna fungera ordentligt! Fråga mig!



Kommentarer
Postat av: Anna

Idag är det du och jag som går raka vägen till Apoteket eller hälskokosten och köper nått som hjälper dej att sova! Värt ett försök, right??

2010-01-27 @ 06:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0