Tre sorters bullar

Gud va bulldeg är gott! Fick hejda mig så att jag inte åt upp den hehe.
Nu har jag iallafall kavlat, snurrat och gräddat och äntligen är bullarna färdiga!!
Imorgon hoppas jag att jag får bjuda på dem. Då kommer förhoppningsvis Anna och Tess förbi! Mysigt!

Men först måste jag nog städa i köket för här syns verkligen att nån har bakat haha. Fattar inte hur mamma klarade av att baka bullar med en massa dagbarn springandes mellan bena.


Kanerbullar, vaniljfylldabullar och vaniljsnäckor.

Bäst jag sätter igång och plockar undan innan jag blir för trött, klockan har ju hunnit bli mycket!
God natten!

Kommentarer
Postat av: Vanne

Bäst för dig att du tar med dig en påse till Växjö när ni kommer hit!!! Ser mycket mumsigt ut. Puss <3

2010-01-21 @ 09:09:46
URL: http://blameitonmyyouth.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej tjejen vad duktig du är, är du hemma på fredag? kramar

2010-01-21 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0