Tränad och hungrig

Wiie! Det va faktikst härligt på gymmet idag på jobbet. Kände redan att jag hade mer kraft sedan jag tränade i söndags. Har skrivit upp vilka maskiner jag använt och hur många upprepade övningar och vikter jag orkat. Då har man lite bättre koll på sin förbättring.

Skulle behövt en dusch snarast för man blir ju fan svettig bara utav att cykla till och från jobbet i den här lösa snön som ligger på vägen. Tänkte först duscha på jobbet men de har flyttat duschrumen sålänge medans de gör om i poolområdet så man måste gå genom hela koridoren och förbi badinformationen för att komma dit. Skönare att duscha hemma. Men ännu skönare att duscha med mat i magen! Sugen på curry och jag hittade kokosmjölk (165 ml konserver är helt lagom för en måltid) så det blir nån sorts currygryta.

När jag är klar ska jag ta mig hem till Anna (Anna A). Hon ville ses i stan efter jobbet men jag kände att jag ville vara hemma och fixa lite först. Ska se till att plocka upp så mycket som möjligt idag utav sakerna som utav nån konstig anledniong ligger lite här och där i huset. Mamma och hennes man kommer ju hem snart och jag vill inte ta allt i sista sekund.

Nu kokar det på spisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0