Sol är inte dålig turd!

Jag sitter i vårat vardagsrum och ser solen bakom molnen! Det har ju bara varit tjocka tunga moln som legat över himeln och gjort synen grådaskig men det verkar bli en solig dag idag. Hoppas på det iallafall!

Jag pratade lite med min sk bonus storasyster på msn nu precis. Hon kunde göra en liten paus med städningen och bjuda mig på köttfärssås till lunch så det förslaget nappade jag på! Det va längesen jag träffade henne och det ska bli skönt att snacka lite skit!

Skit... en annan benämning skulle kunna vara turd. Det är ett helt nytt ord för mig men jag gillar det starkt! Kanske för att det låter lite som turtles (ninja sköldpaddor) som jag älskade när jag va liten.
Började med att jag och en gammal vänn nyligen fått upp kontakten på msn och vi sitter och pratar, just det, en massa turd! Vi har bla kommit fram till att om man ska kalla nån för retard så kan man utala det som returd istället. Det höjer ordet till en annan nivå. Mer slagkraft som poänterar vad man tycker om personen ifråga kan man säga, hehe.

Blev istortsett bara disken som blev inplockad igår. Hann inte med så mkt innan det blev iväg på kalas. Så nu ska jag se om jag kan komma igång och röja undan ordentligt!


Kommentarer
Postat av: jessica

puss o kraaam. tack för titten

2010-01-20 @ 13:48:08
URL: http://jnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0