Oplanerat 65 års firande

Stack som sagt hem till Anna A en stund och tittade lite på kläder som hon inte ville ha.
Under tiden gjorde Anna sig iordning eftersom hon skulle på öppet hus hos sin farbror som fyllt 65 år.
När hon och hennes fader skulle köra hem mig så frågade de om jag inte ville följa med dem istället!
Jag såg ut som om jag precis stigit ur sängen och var väl egentligen i behov av en men tanken på att träffa galna släktingar och äta tårta lät lockande. Det va ju tur att jag hade hittat några fina grejer i Annas garderob!
Det blev en mycket trevlig vistelse med hemmagjorda smörgåstårtor och tårtor.
Ingen korv med mos på hemvägen alltså.


Anna följde med mig in på Chai te och bulle efter kalasandet.

Nu är jag jätte trött så jag ska ta och ropa in katten, tvätta tänderna och bums ner under täcket! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Där hängde bullen på sidan, nu förstår jag vad du menar!

2010-01-20 @ 06:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0