Kärt besök ifrån Halmstad

Vinkade precis av min gamla gymnasieklasskompis Annelie! Hon kom in en stund och drack lite te efter ett besök hos farbror docktorn på Varbergs sjukhus. Jäkla handled hehe. Så roligt att träffa henne igen den goa tjejen. Skönt att snacka lite minnen och skit... och killar hehe :P




Min ex plattång.

Min gamla plattång som jag säkert haft i 7-8 år har gått sönder. Det var nog ändå dags att köpa ny så det gjorde jag i onsdags. Valde mellan en Philips för 179kr och en från Melissa för 99kr. Jag valde Melissa. Inte för att den va billigare (vilket skulle vara typiskt mig) utanför att Philips gick bara upp till 180C och Melissa går att reglera från 100-200C. Den fungerar väldigt bra, når varmaste på mindre än 60 sek. Så nu kan jag platta håret igen :)

Mamma ringde innan och sa att allt va bra och att de kommer vara hemma i Varberg runt 13-13.30. Vanligtvis brukar hon vilja köpa en "Halvkokt special" med västkustsallad ifrån hamkiosken men hon önskade sig ungstekt falukorv och potatismos till lunch/middag. Det ska man nog kunna ordna!

Nu ska jag ta mig ner till stan. Var där igår en sväng och lämnade tillbaka skorna som jag köpte på H&M i halmstad för de skavde mig på fotknölen :S Synd, det va väldigt fina skor.
Ska in på systemet och köpa nånting. Vet inte vad jag är sugen på riktigt. Blir nog antingen vin eller cider.
Det kommer några töser till mig ikväll och imorgon ska jag hem till en blivande 22 åring. Vet inte om någon sover över ikväll men ska fixa nere i källaren när jag kommer hem isåfall. Skriver mer sen kanske :)


Kommentarer
Postat av: Vanne

Hahahaha! Jag köpte också plattång idag! Har varit och klippt mig också =0) Var på stan sammanlagt 6 timmar och hann göra slut på ungefär 2000 kr på bl.a. frisyren, ett dyrt schampo,plattång, systemet, skor, en "kavaj" från Monki, mineralfoundation, ögonskugga m.m...

2010-01-22 @ 17:31:41
URL: http://blameitonmyyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0