Finbesök

Nu åker Anna för att lämna tillbaka Tess!
Vi har suttit och tjötat och studerat katten ett bra tag. Puzzla vet verkligen hur hon ska ta folk som är rädda för henne. Genom att Attackera dem!
Kajsa kom också en stund och vad med och smakade på mina bullar. Riktigt finbesök har jag haft!


Äntligen ska jag få gå på Avatar! Som jag sett fram emot detta! Har känt mig så efter som fortfarande inte gått och sett den. Anna är så snäll som går på den en gång till så att jag slipper gå själv ^^ Hade nog varit läskigt att gå själv på 3D bio haha. Ska försöka att inte ha för stora förväntningar nu eftersom jag vet hur jag är med film. Tror det kommer bli coolt iallafall!! Undrar om jag kan ha med på mig mina glasögon under 3D-glasögonen...Tar med dem iallafall om ifall att!

Kommentarer
Postat av: tess

Jättegoda bullar och trevligt besök! Tack så mkt för att jag fick komma med till dig. :) Puss på dig fötnof

2010-01-21 @ 23:46:35
URL: http://tellusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0