F*ck Gimp, hej Björn!

Vaknade i morse vid halv 8 utav att Puzzla ville komma in och busa lite innan sin frukost.

Gick upp, gav kattskrället (puss på henne) lite mat och kokade kaffe till mig.
Har suttit vid datorn sedan dess och försökt mig på en "lättare" version av photo shop. Hittade några hjälpvideor på youtube men inget ville som jag ville. Jag var tvungen att sluta för annars hade jag nog vart tvungen att lämna in en dator som gjort en flytur. Jag kanske är dum i huvet som inte fattar nånting men jag får väl hålla mig till Pitcure it 98 som vi har på datorn i källaren. Mycket roligare och utan att man behöver få ett nervsamanbrott (även om det händer där med).



Jag har insett att när jag låter mitt hår självtorka så blir jag en kvinnlig version utav komikern Björn Gustavsson!
Vi har ju faktiskt båda namn som man kan förknippa med en lite mullig IQ-befriad gul nalle i för kort röd t-shirt!
Undrar om Björn gillar honingsmörgås lika mycket som jag?


Lika som bär?



Kommentarer
Postat av: Vanne

"Vi har ju faktiskt båda namn som man kan förknippa med en lite mullig IQ-befriad gul nalle i för kort röd t-shirt! "



Haha, du är för söt Nisse! Du hade ju faktiskt lite för korta t-shirtar under Högtryck-tiden ;0)

2010-01-19 @ 18:14:10
URL: http://blameitonmyyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0