Muskelharmoni <3 Pizza


Gud! Nu är man rätt sleten!
Det va inte helt enkelt med muskelharmoni men vad jag behövde det!
Lika mkt som jag inte behöver äta mer pizza! Har ätit pizza 3 gånger redan sedan nyår! Men gött är det!
Testade en ny blandning.. fläskfilé, gorgonzola, ananas, champinjoer och lök! En märklig en men rätt go. Tack så mycket Sevim (!) som leverarade den! Tänk om jag öppnat, jag hade fått en chock!


Vinnie <3 Pizza

Sitter  här och plockar in Smarties efter Smarties i munnen. Det är farligt när de säljer 3pack för 7kr
Fan va choklad är gott! Skulle inte kunna leva utan det!

Jag känner att jag kanske kan somna ikväll.. ska se om jag hinner få in mammas spikmatta på mitt rum innan hon lägger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0