Stanna ett tag till

Har legat vaken en stund i sängen. Tankarna har snurrat runt. Vill kunna frysa tiden.
Skönt att inte själva huvet snurrar efter en kväll som igår!
Kom inte i säng förrän vid 4. Satt uppe och bara pratade. Kändes som att jag inte ville lägga mig fast jag va trött men jag somnade med en tjong.

"Cheers and beers" tar ju stockholmspriser och deras stolar förstörde mina strumpbyxor!
Men det va en bra kväll igår. Roligt att ha hit och träffa Emma och Johanna innan de flyttar till Australien(!)
Själv betalade man nyligen in resan till Prag som går av ifrån växjö(?) med buss i mars. Det blir jag och 38 galna studenter (en storasyster inräknad). Ser verkligen fram emot detta!

Om runt 2 timmar kommer mamma och Tom hem ifrån Kina. Kan inte fatta att de varit borta i 3 veckor! Tiden har gått så himla fort. Jag har vant mig att vara själv och tillsammas med Puzzla så är det helt okej i ett stort hus. Kan någon spola tillbaka tiden?

Tänkte att det skulle stå en buket tullpaner på köksbordet när de kommer hem så bäst jag sticker iväg och handlar. Katten behöver mat också.
Ska gå ner i källaren och väcka Bängan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0