Back in town

Nu är mamma och Tom hemma. Taxin stod utanför huset 13.42, alldeles lagom till maten!
Vilken härlig stor kram jag fick så fort mamma kom innanför dörren. Och så glad hon blev när hon såg tulpanerna som jag ställt fram på köksbordet. Jag kan vara en snäll dotter när jag vill hehe.
Det blev falukorv och potatismos som mamma önskat.
Jäklar va de har blivit bruna!


Mamma och Tom på ingång


Jag mosar potatisen


Det syns att mamma inte har svultit iallafall hehe.


Ser ni var jag är nånstans?

Ganska mysigt att ha hem dem trots allt. Men de orden kommer jag nog snart få äta upp!

Nu ska jag ta och fundera ut vad jag ska ha på mig ikväll! Fan... vad ska man hitta på nu då!
Man har ju så himla mycket kläder... bara det är ju ett problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0