After musclework it's just Afterwork

Tjenaflixen!
Nu är jag tillbaka från min träning! Gjorde nästan likadan runda som förra gången men värmde inte upp eftersom jag cyklade dit så jag blev uppvärmd tillräckligt hehe.
Usch va mina armar fick stryk under i onsdags. Ingen harmoni med mina muskler än inte! Får jobba på det.

Har äntligen fixat klart på mitt rum. Nu hoppas jag det tar ett tag innan jag måste göra det igen.
Ska alldeles strax börja packa inför morgondagen men först ska jag ta en snabbdusch.

Ikväll är det som sagt Afterwork med kurorten på Oscars. Har bestämt mig för att ha den svarta klänningen med paljettaxelvaddarna som jag köpte igår! Lagom till afterwork tycker jag.
Skönt att veta att man får skjuts både dit och hem. Midnatt passar mig utmärkt eftersom vi åker tidigt till Småland i morgonbitti.

Ska bli jätte kul att få träffa kära storasyster och farbor Stephan och Vivica. Har ju inte träffat nån av dem sedan förra året ;P
Är förväntans full på vad lördagskvällen har att erbjuda. Först blir det tydligen Middag på "Gräddhyllan"
och sen så ska jag och Vanessa möta upp några utav hennes vänner och gå ut(?) Så roligt att äntligen få träffa och umgås lite med syrran o co. Man ska ju trots allt antagligen träffa några av dem igen och då kommer man ju dela buss och sovplats när vi åker till Prag i Mars. Det längtar man ju också till skit mycket! Härligt att ha nånting att se fram emot. Känner att jag behöver det för att orka med allt som händer i mitt huvud nu!

Så. Nu blir det in i duschen!

Föresten! Måste ju tillägga att "Vol au venten" va jätte smaskig och den va med svampstuvning ;P

Kommentarer
Postat av: Netha

Hej från faster Netha. Du får hälsa till släkten. Och ett stort Grattis till Essa o dig själv i förskott. Kramar från oss i Hallsberg

2010-01-29 @ 16:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0