Svinga den som Tarzan

Ibland får man vara lite som Tarzan tror jag... eller varför inte Djungel George!
Våga greppa lianen och svinga sig ut och sen är det bara att ta tag i nya lianer om man vill komma nånstans. Om man ska komma framåt måste man våga släppa taget om den gamla för man orkar nog inte hålla sig mittimellan hur länge som helst. Och man måste vågra även om man kan riskera att det finns träd i vägen! Att åka in i träd kanske gör ont men det är inte så farligt. Bara tt klättra upp i trädet och greppa nästa lian! Kanske dålig liknelse men jag tror ni fattar ;P

Jag bokade resa till Barcelona i Maj för att jag kände att jag behövde gå emot min rädsla för att resa själv. Tycker fortfarande att det känns läskigt att jag ska göra det men jag tror att det bästa man kan göra för att vinna över rädslan är att göra precis det man är rädd för!


Jag blir så imponerad av folk som gör saker de inte vågar egentligen! Har DU gjort nått som du trode att du aldrig skulle våga göra? Eller är det nåt som du skulle vilja gör men inte vågat än? Isåfall skriv och berätta! Och just det, Watch out for that tree!



Kommentarer
Postat av: My

jag FLYTTADE till barcelona, även om jag inte vågade :)

2010-02-19 @ 00:31:40
Postat av: Gabriella

haha okej, aa ja älskar ryggen har så på en annan enfärgad tröja :)

tack!

2010-02-19 @ 06:54:49
URL: http://covette.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är ganska feg, men detta året ska bli MITT år och går allt som jag vill så ska jag svinga runt som fan. Det lovar jag! Bra förklaring tycker jag, jag går ofta runt och tänker att "det är bara att hoppa", fast då låter svinga sej bättre, haha.

2010-02-19 @ 07:02:36
Postat av: kuuuusin vitamin :P

jag flög till usa ensam, o då hade jag aldrig ens suttit på ett flygplan förr!!! hahaha :D

2010-02-19 @ 08:06:25
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ja för ett år sedan var det nog sist :P :) vad jobbar du med där?=)

2010-02-19 @ 10:32:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK söt för de fina orden :)



Jag vet precis ur du känner och jag är precis likadan. Önskar att jag vågade åka till Australien ensam snart, får se om jag vågar. Jag tycker du är modig! Det finns så mycket här hemma som jag bara vill släppa, gamla ex och dåliga minnen. Ibland måste man våga!!!

2010-02-19 @ 10:48:32
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0