Snöbollskrig och fina händer

Mamma och Tom skulle in till stan och göra några ärenden så de körde hem mig till Sanna.
När vi skulle åka hade mamma och Tom snöbolskrig mitt ute på gatan! De är ju för roliga ibland de där två :P Hade jag inte känt mig så krasslig så hade jag mollat dem båda två!


Puzzla undrade nog vad tusan matte höll på med!


Det var verkligen blodigt allvar! Tom fick in några snygga träffar hehe.

När jag kom hem till Sanna hade hon precis varit på Hajen och köpt lite gott fika bröd så vi satt en bra stund och bara pratade. Vi kom fram till att vi inte setts på ungefär 3 månader! Det va roligt att höra allt hon och Sebbe varit med om på sin resa i USA över jul och nyår. Så tokigt det kan bli haha! Jag kommer få panik om mina väskor inte kommer fram som de ska när jag åker till Barcelona. Usch!

Vi bestämde oss att vi skulle fortsätta prata medans hon fixade en fin SPA-manikyr på mig!
Föredetta gästrum har nämligen blivit nagelsalong med en heldel manikyrverktyg och produkter.
Hon håller på att gå en intensivkurs i Göteborg där hon lär sig allt från enkel manikyr till att bygga på naglar. Tydligen går det väldigt bra för hon har redan fullt upp med massa kunder som vill ha fina händer. Roligt! Gud va mina händer och naglar behövde det här!


Sanna var mycket noggrann och duktig. Fick både skrubb och massage :)


En mjuk och len hand med glansiga fina naglar. Fult att mina händer är så röda bara:/


I utbyte gav jag henne en liten "minut massage" på axlar och nacke. Sedan va det dags för nästa "kund".
Mamma va så snäll och kom och hämtade mig.
Jag mår verkligen inte bra idag så tyävärr måste jag nog höra av mig till Anna och säga att jag inte kan följa med på pilatespasset. Tråkigt.

Ska ta och lägga mig några minuter, känns som jag håller på att svimma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0