Fogdevägen nästa

Blä.
Jag ska iväg om ca en timma och jobba på Fogdevägen.
Fast nu va det ett tag sen och jag ska bara vara där till sex så det är väl inte så farligt egentligen.
Bara det att jag är så himla seg.

Undrar om man ska äta där idag. Kanske bäst jag äter nåt litet innan jag sticker iallafall.
Får väl fixa mig och stoppa nåt i magen så blir jag nog piggare.

Schyst att mamma kör mig, annars hade jag fått ta bussen som går om 10 min och vänta i 45 min i "roliga" tvååker. Hade ju iförsig kunnat sola lite men jag har ingen större lust till det.
Håller mig till "UniQue sunless tan lotion" med aloevera i ifrån "Dr.Melumad's Avera" solserie. Mamma som säljer det! Man slipper den där solariedoften och den fräna doften som man får utav andra "brun utan sol". Den luktar inte alls stark utan bara fräscht. Jag kan tillochmed smörja in den innan jag lägger mig på kvällen även om jag har känslig nos.

UniQue Sunless tan lotion


Hehe så, lite reklam för mamma ;)

Nu ska jag ta och steka mig lite bacon! Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0