Torsdag

Idag va jag med Anna hem till hennes morfar som bor i Spanien för tillfället för att kolla till huset. Så många roliga minnen man har här ifrån, både som barn och då vi hade otillåtna fester i tonåren hehe! Kikade in i leksaksgarderoben och där hitta vi en massa gammalt kul! Blev barn på nytt :P


Hjälp! Tjoffsan på besök! Råtta!

Några komentarer? Trodde väl inte det...


Anna skulle passa riktigt bra som en houswife!


Om Magnus Uggla inte hade haft lockar

Vi stojjade färdigt och åkte vi hem till Kajsa för lite fik och tjötaah. Trevligt trevligt!
När jag skulle hem sen så upptäckte jag att jag inte hade mina nycklar och mamma och Tom va på Bio! Fick gå till mormor och hämta extra nyckeln. Men jag vette tusan va mina nycklar är nånstans! Hoppas jag hittar dem imon... Kan bli lite jobbigt annars.


Med det avslutar jag med den här passande bilden :)

Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha =)

2010-02-12 @ 10:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0