Gårdagens övernattning


Emma, Theres, Bodil och Bängan (Anna B)


Igår hade jag en riktig kul kväll tillsammans med de här goa tjejerna!
Jag hängde med Bängan efter jobbet och hjälpte till med städning och precis när vi va färdiga och jag tänt ljus i utelycktan så rullade resten in!
Vi va alla hungriga så vi började hacka och steka allt till tacosen! Bängan gjorde en riktigt god guacamole :)
Det är väldigt intressant vad folk är vana vid att att ha i tacos. Nu har jag för första gången ätit tacos med stekta champinjoner i och jag måste säga att det va inte sista gången!
Nånting som också är otroligt gott är att ha lime i... mums!

Kvällen forsatte med olika typer av spel. "Alias"gjorde ju verkligen så att man gick på högvarv!

Det blev hallon/jordgubbar och björnbär med vaniljkesella till efterrätt och det verkade slinka ner trots att alla va rätt mätta och druckna.


En typ av "Twister" där det va knä mot höft och tumme mot panna bla.


Först va de bara två! Men sen så blev det tillökning och det blev en tuff match!


Efter några glas julmust började Theres springa runt bordet ;P


Tillslut kände man att det va dags att lägga sig... man va rätt trött efter fyra spel och en massa regler! Somnade bums uppe på loftet.




Förmiddagssol i snön


Så härligt det är att vakna på morgonen, öppna ögonen och ovanför en så är det klarblå himmel! Det är ju så underbart vackert ute med snön och solen. Just då vill man ha det så för alltid. Nästan.

Tack tjejer för den här gången! Måste göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0